סַבָּא הוֹשֵׁעַ לְפִּיצְפּוֹנִים – הַסִּיפּוּרִים הֲרִאשׁוֹנִים שֶׁלִּי
₪72.00 ₪39.00
המילה "איפה?" – היא בין המילים הראשונות שהילד שלנו מבין.
יש לו אפילו תנועות ידיים שהוא יודע לעשות, כשנוקב במילה הזאת.
"איפה המגדל? – הנה".
"איפה הדובי? – הנה".
כשאנחנו שואלים את הילד: "איפה?"
אנחנו בעצם מכוונים אותו אל הדבר: "הנה!"
ההמשך לא פחות חשוב מראשית השאלה.
"איפה המוצץ? – הנה!" – המילה מוצץ חוזרת ונאמרת שוב ושוב לפני הילד, אין סיכוי שלא יבין מיד שמוצץ זה זה.
אנחנו רוצים לצאת מן הבית.
"איפה הכובע? – הנה!" – המילה כובע חוזרת ונאמרת שוב ושוב לפני הילד. ברור שמהר מאוד ידע שכך קוראים לדבר הזה, שהוא מנסה אלף פעמים להניח על הראש של עצמו.
בהמשך אנחנו ממשיכים ואומרים:
"הכובע על הראש!" והפעוט כבר מבין את המילה ראש. ולא זו בלבד אלא שמהר מאוד מבין שמעל, זה לא מתחת.
אלו מילים קשות להסבר. שום מילון מצוייר לא יוכל להכיל אותן.
מה עוזר לילד להבין אותן? – הדיבור שלנו אתו. וכמובן, הסיפור הזה.
הספרים בסדרה:
שָׁלוֹם! שָׁלוֹם!
לַיְלָה טוֹב! בֹּקֶר טוֹב!
טִיּוּל
יָדַיִם לְמַעְלָה עַל הָרֹאשׁ
ממממ… טָעִים?
אֵיפֹה ?
תּוֹדָה!
אַנננ.אַננננ…. פיפפפפ
גיל | |
---|---|
כמות מלל | |
קטגוריה | |
חומר |
לקבלת טיפים מעשיים ומחזקים לבית רגוע יותר
ישירות למייל שלך:
להזמנת ספרים, הרצאות ומפגשים ניתן ליצור קשר
© האתר נבנה ע״י יעל מור בנית אתרים, קידום אתרים ועיצוב גרפי
visibility_offהשבת את ההבזקים
titleסמן כותרות
settingsצבע רקע
zoom_outזום (הקטנה)
zoom_inזום (הגדלה)
remove_circle_outlineהקטנת גופן
add_circle_outlineהגדלת גופן
spellcheckגופן קריא
brightness_highניגודיות בהירה
brightness_lowניגודיות כהה
format_underlinedהוסף קו תחתון לקישורים
font_downloadסמן קישורים
חוות דעת
אין עדיין חוות דעת.